Vacature back office medewerker (M/V)

Functieomschrijving

Je staat als back office medewerker in voor de dagelijkse ontvangst en opslag van goederen (<5 kg)  in het magazijn. Verder zorg je voor de opvolging van A tot Z van bestellingen van onze klanten en het klaarzetten ervan. Tools@Work werkt zo goed als paperless zodat het voorraadbeheer, orderbevestigingen en verzendnota’s digitaal door jou dienen verwerkt te worden. Tot slot ben je verantwoordelijk voor een correcte opname van de bestellingen, de verwerking én de levering ervan voor enkele key accounts. Per key account werken we met een aparte emailaccount, die integraal onder jouw verantwoordelijkheid valt. Een correct beheer van de prijslijst voor die key accounts is onontbeerlijk zodat geen fouten in de facturatie gebeuren.

Daarnaast voer je maandelijkse stocktellingen uit, vul je de voorraad aan waar nodig en doe je een voorstel tot bestelling(en) aan onze purchase manager. Je zorgt voor orde en netheid, zo maak je van het magazijn én de showroom een veilige en propere omgeving.

Je pro activiteit, verbeteringssuggesties en ideeën zijn altijd welkom!

Een heel actieve job, waar minder zwaar magazijnwerk veel afgewisseld wordt met bureauwerk, in een jong en dynamisch team! Bovendien zal je op regelmatige basis goederen moeten afleveren bij klanten of op werven bij ons in de buurt.

Profiel

Kennis en ervaring – Je hebt een A2-diploma of gelijkwaardige ervaring. Ervaring met magazijnwerk is een pluspunt, maar geen must. Je hebt ook een goede basis PC-vaardigheden (outlook en stockbeheerprogramma) en bent bereid bijkomende opleidingen te volgen indien noodzakelijk.

Zelfstandig werken – Je hebt een goed voorkomen,  bent matuur en durft verantwoordelijkheid te nemen.  Je kan rekenen op hulp van je collega’s wanneer nodig, maar hebt geen constante begeleiding nodig.

Goede fysieke conditie – Je hebt een heel actieve job. Je basisconditie is dus goed, zodat je vlot de diverse taken in het magazijn en de showroom kan uitvoeren.

Organisatie – Je kan goed organiseren en zelf je werk inplannen. Je brengt je administratie steeds correct en met zorg in orde.

Flexibiliteit – Je bent flexibel, ondernemend en kan prioriteiten leggen. Je bent bereid om te werken elke werkdag van 09u30 tot 18u00.

Talenkennis – Je spreekt vlot Nederlands en je hebt een basiskennis van het Frans.

Rijbewijs – Je dient te beschikken over een rijbewijs B, daar je af en toe pakketten dient rond te brengen naar bestaande klanten.

Aanbod

Veel variatie – Geen enkele dag is dezelfde: je hebt een gevarieerd takenpakket.

Zelfstandigheid en verantwoordelijkheid – Je krijgt de nodige ruimte om zelf initiatieven te lanceren. Tegelijk draag je ook een grote verantwoordelijkheid.

Aantrekkelijk loonpakket – We bieden een fijne werkomgeving en een mooi salaris! Wij werken in een 40 uren werkweek die recht geeft op 12 extra ADV dagen per jaar.

Ken jij iemand of heb je zin om zelf de handen uit de mouwen te steken?

Mail jouw CV door naar kristof.de.boever@toolsatwork.be.

Vrije sollicitatie (M/V)

Ken jij iemand of heb je zin om zelf de handen uit de mouwen te steken?

Mail jouw CV door naar kristof.de.boever@toolsatwork.be.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Laat uw gegevens na,

VOORNAAM *
FAMILIENAAM *
EMAIL *
TELEFOONNUMMER OF GSM *