Garantievoorwaarden

Bij Tools@Work hebben wij een strenge kwaliteitsnorm. Enkel producten van de beste kwaliteit en van betrouwbare leveranciers worden opgenomen in ons assortiment.

In sommige gevallen kan het echter wel gebeuren dat een product stukgaat of mankementen vertoont.
In dat geval kan je altijd profiteren van de minimale garantieperiode.

Wij werken op het grootste gedeelte van onze producten met een garantieperiode van 24 maanden na aankoop.

Deze garantieperiode kun je in veel gevallen met 2 jaar uitbreiden door je product binnen 30 dagen na aankoop op de website van de fabrikant te registreren.
Weet je niet hoe? Wij helpen je graag verder.

 

Product stuk binnen garantie

Gaat je product binnen de garantieperiode kapot? Geen probleem!

Neem het product mee naar een van onze vestigingen of stuur je product op door contact met ons op te nemen.

 

Product stuk buiten garantie

Heb je pech en is je product niet meer in garantie?
Dan kan je ook bij ons verder met herstellingen.

Wij zijn geselecteerde leveranciers van al onze leveranciers wat betekent dat we je product laten repareren bij de leverancier.
We bekijken graag vooraf de prijs van herstelling en houden je op de hoogte doorheen het ganse traject.