FAQ

Vind hier een antwoord op veelgestelde vragen:

Welke verzenddiensten gebruikt Tools@Work

Verzenden:

Wij verzenden nagenoeg uitsluitend met Bpost. Dit doorheen heel België. Voor een bestelling te leveren in België rekenen wij 9,95 €.

Verzendingskosten zijn vervelende kosten, zowel voor de klant als voor ons. We hebben getracht een goede balans te vinden tussen een degelijke verpakking en verzending enerzijds en aanvaardbare kostprijs anderzijds.

Afhalen:

Alle bestellingen kunnen uiteraard ook afgehaald worden. Kies hiervoor tijdens de check-out deze optie. Wij berichten wanneer je order klaarstaat.

Hiervoor kan je terecht in ons magazijn:

Knokkebaan 37
9910 Knesselare

Onze openingsuren zijn:

  • Maandag: 9u – 18u
  • Dinsdag: 9u – 18u
  • Woensdag: 9u – 18u
  • Donderdag: 9u – 18u
  • Vrijdag: 9u – 17u
  • Zaterdag en zondag: Gesloten

Hoe lang is mijn bestelling onderweg?

Wij leggen er ons op toe jouw bestelling binnen 24 (werkuren) uur bij jou thuis of op de firma geleverd te krijgen. Uitzonderingen hierop kunnen voorkomen.

Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor onvoorziene omstandigheden omtrent de levering. Uiteraard doen we er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk tot jouw deur te brengen.

Hierbij wensen we ook graag aan te halen dat indien een artikel in back order besteld is, uiteraard ook niet binnen de vooropgestelde termijn van 24 (werk)uren kan geleverd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling tracken?

Bovenaan de site kunt u klikken op “volg je bestelling”. Hier geef je je gebruikte mailadres voor de bestelling op als ook het bestelnummer dat bij je bestelling vermeld is in de bevestigingsmail van je bestelling.

Klik op “Volgen” en aanschouw de status van je bestelling!

Hoe kan ik bestellen?

Je kan gemakkelijk een bestelling plaatsen op de site. Hier maken we wel onderscheid tussen de particuliere en de professionele klant.

Je professionele account wordt door onze medewerkers bekeken en spoedig goedgekeurd zodat je als professioneel snel aan de slag kan en je goederen kunt aankopen op je zaak.

Door middel van jezelf in te loggen, kun je ook gemakkelijk herhaalaankopen instellen of alle gegevens van elke bestelling terugvinden. Ook persoonlijke gegevens kunnen geraadpleegd worden.

Hoe neem ik best contact op bij extra vragen?

Je kan onderaan de site al onze contactgegevens terugvinden om ons rechtstreeks te contacteren per telefoon of per mail. Ook op ons contactformulier kun je jouw vraag stellen. Indien dit over reparatie, garantie leveringsvraag of een vraag die hier niets mee te maken heeft, … Laat je gaan, we staan klaar voor jou!